Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
IT
L’Associazione Amici del Museo delle Grigne Onlus gestisce e promuove il Museo delle Grigne in collaborazione con il Comune di Esino Lario. L’associazione è un’organizzazione non lucrativa di utilità sociale che tutela e valorizza natura, ambiente cultura e patrimonio del territorio delle Grigne. Il museo fa parte del Sistema Museale della Provincia di Lecco.
  • Telefono dell’Ufficio turistico di Esino Lario (+39) 334 15 81 114 dalle 9.30 alle 16.00.
  • Telefono del Comune di Esino Lario (+39) 0341 860 111.
  • Email: biblioteca.esinolario@outlook.it
Notizie e aggiornamenti
EN
The Association of Friends of the Grigne Onlus Museum manages and promotes the Grigne Museum in collaboration with the Municipality of Esino Lario. The association is a non-profit organization of social utility that protects and values nature, culture and heritage of the Grigne territory. The museum is part of the Museum System of the Province of Lecco.
  • Telephone of the tourist office of Esino Lario (+39) 334 15 81 114 from 9.30 to 16.00.
  • Telephone of the Municipality of Esino Lario (+39) 0341 860 111.
  • Email: biblioteca.esinolario@outlook.it
News and updates